Hvilken Bluetooth-enhed er godt for PIC16F877?

C

comsians

Guest
Jeg m overføre data fra PIC16F877 til pc'en ved hjælp af bluetooth eller infrarød Alle kan fortælle mig, hvilken Bluetooth-enhed er bedre for PIC jeg mener det modelnummer ikke omkostningskrævende og let tilgængelige Eller jeg bruge infrarød enhed, hvis jeg bruger infrarød, der er kompatibel med PIC16F877 så at overføre data fra PIC til PC via infrarød

Den bedste måde er at købe Bluetooth-moduler med "AT"-kommandoer (med andre ord, med komplet stack og profil), fordi udvikle stak for Bluetooth-moduler fuld kompatible med SIG 1,1 eller 1,2 er hårdt arbejde! Jeg tror xemics har gode løsninger, check! Gorkin.

Jeg tror, ​​u skal overføre ur data thropugh infrarød bcaz af manglende adgang til bluetooth-enheder og endnu en eller to er meget dyre im fra Pakistan mit projekt er også baseret på lignende måde, men jeg foretrækker bliuetooth ist men unavailibilty og costness copmpleed mig til at tage au vende tilbage til infrastruktur så frommy synspunkt u skal overveje alle disse spørgsmål for infrarød bare u nødt til at suynchronise Tx n Rx passe have en dejlig dag

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back