hvilken bog om placering og routing eller layout design.

S

stormwolf

Guest
Jeg er lærer astro, Jeg har lige læst manualen af astro, jeg ønsker at lære tanken om backend ikke bare backend-værktøjer, kan du intro en bog til mig, tak.

Som sådan er jeg ikke stødt på nogen bøger der er specifikke for STED og rute, men efter min mening sælger Tool userr retningslinjer skal være en god kilde til learing.

Er denne bog avaibel på dette forum eller er et organ, har det?
tak

Der r masser af bøger om algoritme udvikling af backend desighn ...Der ra par bøger fra Knowler forlag, der er virkelig god ..Det bedste er skrevet af Naveed Shervani ..I dont præcis huske navnet på denne bog.Men hvis jeg husker ret, titlen er Algorithm Development for .....Jeg er ked af jeg kan ikke helt huske det.Denne bog er blevet uploadet af en person i dette websted ...

hej
som sådan ingen bog er fuldstændig dedikeret til sted, og route.but du kan få et godt kendskab til fra ASIC bog af Smith og for algoritmer og alt hvad du kan henvise Sherwani og Gerez de er virkelig god bog for Fysisk layout algoritmer, og de vil give dig en god idé om disse emner.
held og lykke

hvis u vil lære mere om design flow. ASIC's by SEBASTEIN SMITH er en god BOOK.ALSO U kan prøve ASIC-design Med Synopsys VED Himanshu Bhatnagar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back