PicBasic Pro (Melabs) from Melabs, but it's more expensive. PicBasic Pro (Melabs) med microcode Studio Plus er en god løsning.
Du kan generere koden i hurtigste tid.
PicBasic Pro fra Melabs er ikke Quickbasic eller Visualbasic gerne.
Når du er nybegynder derefter bruge C (ANSI-C).Det er godt for
bærbare kode.Det er den bedste måde, når du skal arbejde senere
med en anden Controller (AVR, MCS-51, M16C ,.....).
Tja det afhænger ...
Hvis du er nybegynder jeg tror PB pro eller PB plus er helt tilsvarende
Hvis du ønsker en nem-at-bygge-apps compiler (ligesom VB til PC), med mange indbyggede funktioner derefter vælge PB pro, men være conscient af sine begrænsninger (floating point, nye biblioteker)
Hvis du synes om professionel brug derefter glemme grundlæggende, lære ASM og revision C compilers.
Efter version 2.13 pic grundlæggende plus sine fik bedre og generere helt kompakt kode nogle gode funktion tilføjet min rådgiver er, at du er nye kommercielle og ønsker at
undre sttand hvordan mikro controller kan arbejde eller ønsker at lære uc programmering i hurtig måde pic grundlæggende plus er de andre værktøjer vejen for greb om koden c-og forsamlingsfrihed i bedste
Hvis du lige er startet ud jeg vil forsøge ASM først.Mindst en smule, så du kan lære, hvordan alle de registre arbejde.Så jeg vil anbefale CCS C. Hvis du virkelig ønsker at bruge grundlæggende gå PIC Basic Pro.
PBPro er ikke på niveau med PBPlus, for at concerne til pålidelighed og "repetibility" af genererede kode.
Plus, PBPro ikke har et reelt nyttigt forvaltning af arrays i hukommelsen, som jeg netop writed i en anden post.
Jeg fandt en henvisning til en grundlæggende compiler / simulator i en anden post her på elektroda.
Jeg forsøgte med nogle små simple kode for at se, om det producerer for meget ASM kode, eller betyder det gør tingene diffrently fra hvad jeg ville kode i ASM.
Jeg kan sige, at det producerer næsten det samme som jeg ville kode mig i ASM.
Jeg er virkelig tænker at bruge dette som et afsæt for mit næste projekt.
Prøv det ...
hxxp: / / www.oshonsoft.com / pic.html
og ikke så dyre som PicBasic Pro ...
Lige, hvad en nybegynder behov.
Jeg forsøgte næsten al af dem.PIC Basic Pro er den bedste og billigere, den tekniske støtte er god.
AC compiler er en anden mulighed, men PBP kan løse 95% af dine problemer.Resten af 5%, hvis du ikke er nybegynder længere.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.