Hvilken er den bedste HDL kontrol værktøj?

B

blinkede

Guest
Nu er jeg ved hjælp af HDL kontrol værktøj ---- LEDA, men jeg vil gerne vide mere om nlint og hal.Fordi jeg tror, at det bedste redskab er den nemmeste ved hjælp af værktøjet, der kan fortælle mig, hvilket er den bedste HDL kontrol værktøj i dit sind?Og husk at analysere forskellen mellem EDA-værktøjer.Mange tak!

Den ene mere linting værktøj Verix fra RealIntent det alt for godt!kassen!

nlint er meget hurtigere, men mindre strøm end LEDA.Ren kode i nlint ville stadig have fejl i LEDA.
Hvis du har to af dem, kan du køre dem begge.En for hurtig kontrol, en for fuldstændig kontrol.

Nandy
www.nandigits.com
Netlist Debug / ECO i GUI mode.

Tak!Jeg har brug for at udvide en HDL kontrol redskab i vores team, så det første du skal lade dem vide, at værktøjet nemt er det at studere.nlint kan forbedre arbejdet effektivitet, men LEDA kan gøre kontrollen mere fuldstændigt.Jeg tror, at jeg skal bruge nlint i begyndelsen og bringe en easy-going EDA værktøj til mine medmennesker.Efter et stykke tid, så lad dem acceptere mere diffcult og komplet redskab.Er dette en god plan?You know?Jeg skal etablere en påkrævet proces i vores team, og anmode alle, der skal have konceptet i tankerne.Og lad dem nyde HDL kontrollen af andre end afsky.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back