Hvilken Micro jeg skal bruge til mit projekt og i fremtiden.

T

TOBB

Guest
Hvis jeg ønsker at designe mit nye projekt, og jeg bliver nødt til at bruge, at mikrofinansiering til lange kommende tid (dvs. mindst 2-3 år), hvor mikroorganismer, at jeg skulle bruges.Mit projekt handler om kontrol ..nogle nemme robot ..nogle Led matrix display charactor kontrol og nogle hurtige beregninger, dvs ..robotten med CCD øje ..måske mere på internet / netværk mikro-projekt ..
Jeg har nogle khowlage om mikrovirksomheder og nu ønsker jeg at vælge én, og jeg vil prøve at brugt det meste af mit job ..hvoraf den ene er bedst for mig (også med, hvad compiler) ..mellem AVR (ATMEGA), MCS51 (AT8252) MSP430, PIC18F ..
og jeg spørger også mig selv som micro er hurtigst i det virkelige liv (ikke kun MIPS)
Tak for al hjælp ...
Jeg forsøger at læse andre samme emne i dette board, men jeg ikke helt få det endnu.Også i mit land svært at finde en anden mikro andre end dette ..Tak for dit forslag ..

Hi TOBB

Prøv at tage et kig på TINI det er opbygget omkring en fast mcs51 kerne (DS80C400)
og har en dejlig Java motor og nogle standard IO gerne I2C 1 Wire og CAN men de fleste importante en LAN-interface.

Tag et kig her http://www.ibutton.com/TINI/index.htmlTopper

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back