Hvilken slags opamp er det?

W

wael_wael

Guest
Hej, kunne nogen till mig, hvad er den slags denne opamp, det bruges til gevinst øge op amp. hensyn

Begge kredsløb er fælles-source forstærkeren. De anvendes til tider som udgangstrinnet af totrins forstærker.

[Quote = rowokii] Begge kredsløb er fælles kilde forstærker. De anvendes til tider som udgangstrinnet af totrins forstærkeren. [/Quote], men i papiret nævnte, er inverteren

ja, det er en fælles kilde amplifier.it er også en inverter.you må forstå, at inverteren er også en forforstærker, det er classB amplifier.note: Hvis V2 og bundet sammen er det en inverter.

tak så meget for ur hjælp, men hvilken vej jeg bruge til at designe det, inverter eller fælles kilde. hensyn

[Quote = pfd001] kan du designe fælles kilde [/quote] tak u, men jeg tror, ​​er den nuværende kilde inverter, der er målet nu, men hvordan?

Hej du mus finde dine udfordringer. de kan være båndbredde, forstærkning og partiskhed i gevinst styrke. på grund af negativ forstærkning, blev denne forstærker opkaldt inverter også. hensyn

Jeg tror, ​​i det digitale signal tilstand virker det som en inverter (indgang 0 => udgang 1, indgang 1 => output 0). hvis u ønsker det samme kredsløb i analog signal mode operation, vil det være en fælles kilde forstærker. I digital tilstand u ingen grund til at bekymre sig otherthan hastighed (belastning kapacitans), men i analog mode operation u bør tage sig af somany ting som forklaret gevinst, ugb osv. ..

Forstærkningen af ​​begge kredse er g * ro / 2. Transkonduktanstrinnet er en anden.

Det er den senario ur ved hjælp af denne CKT for digital eller analog anvendelse. Certnly sin produktion bufer fase bcoz af høje størrelser og CS config. Csink og kilde TXS er at have høj Gm s hvis u se det.

Hej, ja, det er en fælles kilde amplifier.it er også en inverter. du må forstå, at inverteren er også en forforstærker, det er classB amplifier.note: Hvis V2 og bundet sammen er det en inverter. thanx.

[Quote = wael_wael] Hej, kunne nogen till mig, hvad er den slags denne opamp, det bruges til gevinst øge op amp. hensyn til [/quote] Det er ikke OPAMPs. De er almindelige-kursus forstærkere. Kan du give den skematiske af din gevinst-styrke OP?

det er den anden fase af en opamp generelt anvendes til at øge den samlede forstærkning af opamp selv om det ikke kun er tilfældet for gainboosting

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back