Hvilken type af pH Sensor er kompatibel med billeder?

W

wakaka

Guest
Hej, jeg ville gerne vide, hvilken type ph Sensor er kompatibel med PIC. Faktisk har jeg kan finde nogen pH-sensor, der kan interface med microcontrollere, nogen forslag? plz hjælp, thankx

wat om fugtføler? wat jeg har fundet er http://www.futurlec.com/Temperature_Sensors.shtml som jeg Dun gerne som det ser ud som at bruge I2C til at kommunikere med microcontroller. Er der nogen fugtføler, der er noget som LM35 (temperatur sensor), hvor luftfugtigheden er proportiional med spændingsudgang ..... thanx.

[Quote = IanP] For at tilslutte en pH-sensor til en PIC du har brug for en høj-impedans signal condition kredsløb .. Her er et eksempel: h ** p: / / damien.douxchamps.net / el / ph_meter.php Hilsen, IanP [/quote] Den skematiske ovenstående påstande 0.02pH nøjagtighed, mens de stik, der anvendes til pH sonde det er en DB15 med ganske høj leackage strøm. Enhver, der nogensinde er lavet et pH-meter ved, hvad det betyder ... BTW, hvad konfiguration er IC1? Kunne gøres uden at bruge 100M modstand? : D

i det lokale marked ph sonde, men i 4 typer 1] glastype ph sonde 2] keramiske type PH probe 3]? navnet 4]? det navn, så hvilken type skal jeg købe, således at tilgængelige signal og konditionering CKT kan bruges. tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back