hvilken version af kadencen skal jeg installere?

O

onandon

Guest
jeg er ved at installere kadencen i en Solaris server.Vi skal bruge det for 4 år løbende fra nu af.
Hvilken version anbefales?
Hvad er forskellene mellem IC5141 og IC61x excpet at deres data format er forskellige?
Er IC6x populære i industrien nu?

Tak.

godt, både er cool.ic610 er pænere søger Vise og funktionalitet.nemt at bruge.sin baseret på OA, jeg dont kende hvad du ønsker at designe, men u skal have den nyeste version af andre programmer som assura og osv., og også nogle sælgere de har Design projektpakker for OA.

IC5141 er ældre,
skal du bruge seneste ISR til at installere og også de fleste apps de compatible.like mentor's alink etc. og du kan finde flere tech kits fra flere sælgere til ic5141.

Dette er, hvad jeg er stødt på i mit arbejde, så jeg holder mig til ic5141.
ved slutningen af dagen er du nødt til at beslutte.

skål

Oktan wrote:

godt, både er cool.
ic610 er pænere søger Vise og funktionalitet.
nemt at bruge.
sin baseret på OA, jeg dont kende hvad du ønsker at designe, men u skal have den nyeste version af andre programmer som assura og osv., og også nogle sælgere de har Design projektpakker for OA.IC5141 er ældre, skal du bruge seneste ISR til at installere og også de fleste apps de compatible.like mentor's alink etc. og du kan finde flere tech kits fra flere sælgere til ic5141.Dette er, hvad jeg er stødt på i mit arbejde, så jeg holder mig til ic5141.

ved slutningen af dagen er du nødt til at beslutte.skål

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back