Hvilket MCU er bedst til at gøre et generelt formål inverter?

J

Jason-dong

Guest
Lave omkostninger, høj ydeevne, høj pålidelighed, Space Vecter PWM output. Tak: |

For en lave ende inverter du kunne bruge Fujitsus Microcontroller, der har 8 kanal 10 Bit ADC, PWM output og 16K flash. det reservedelsnummer for dette er MB89F202 og softwaren, dvs Softune kommer gratis downloades med indbygget C-compiler. Til gennemførelse af vektor metode du skal kigge ind i anden controller af Fujitsu, som har indbygget dødtid tilpasning og også der kan skabe den nødvendige 6 PWMs output. Du kan se på www.fmal.fujitsu.com for mere information eller skriv til mig.

Tak. Hvad med Motorola, ADI, TI, Intel, Infineon? [Quote = sexytech] For en lave ende inverter du kunne bruge Fujitsus Microcontroller, der har 8 kanal 10 Bit ADC, PWM output og 16K flash. det reservedelsnummer for dette er MB89F202 og softwaren, dvs Softune kommer gratis downloades med indbygget C-compiler. Til gennemførelse af vektor metode du skal kigge ind i anden controller af Fujitsu, som har indbygget dødtid tilpasning og også der kan skabe den nødvendige 6 PWMs output. Du kan se på www.fmal.fujitsu.com for mere information eller skriv til mig. [/Quote]

Hej Brug DSP56F8xxx fra freescale det er en Power orinted enhed lavprisselskaber 2,5 $ @ 1K thay har også flere power anvendelse og ref design + kode for at bruge denne chip som magt controller, inverter, PWM, Power Factor korrektion osv Alle de bedste Bobi

Hai, kan du prøve med PIC. Det vil være økonomisk. Vi brugte PIC16f72. Og jeg har nogle andre Invertere har dem. Hilsen. Gopi

Hej alle, Tak for dine oplysninger. Mit mål specifikationen skal: SVPWM, 1k ~ 20k luftfartsselskab frequecy, 0 ~ 400Hz udgangsfrekvens, doedtiden kompensation algoritme. Nogen har denne form for projekt erfaring? Regards, Jason

Hej, Der er mange valg. En af dem kan C2000 DSPs familie fra Texas Instrument. De har nogle application notes gerne dit projekt. Gå til www.ti.com for at få mere info. Goodluck, Kieennx.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back