Hvilket sprog er godt for sammenknytning med PC?

N

Noman Yousaf

Guest
Jeg ønsker at lære om interfaceing med computer. Tomake et ordentligt display, der viser data fra den AT89C51 baseret eksterne kit tilsluttet parallelporten. At give de data, der MCU på parallelport ved at trykke på knapperne med musen. nogle organ foreslå mig at lære "C" Nogle siger at lære "Q" eller "G" eller "GW" Basic. Please hjælp mig, hvordan man starter. Hvis der er nogen hjemmeside, som kan give mig den tutorail eller bogen eller noter relateret til grundlæggende eller C bedes GUID mig. Thanks in adv

Der er masser af info om kommunikation med en pc. Der er et par bøger i EBOOK sektion kan du se på "Programmering af Parallel Port" og "Serial Port Complete". Med hensyn til det sprog, afhænger af, at en masse om, hvad du vil gøre. Hvis alt hvad du ønsker, er at programmet denne ene ting, og har det køre under Windows måske skulle du Lear VB, men hvis du vil være i stand til at programmere andre ting som godt eller på andre platforme, bør du vælge et sprog, der kan gøre alle ting, som du ønsker. Mig, jeg kan lide C, som du kan bruge det hvor som helst og for noget, men du kan lide at bruge en enklere og nemmere at bruge sprog som VB. Maui

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back