Hvor kan finde Programmering algoritme for P89C51X2BN

N

nambinh

Guest
Hej alle venner, jeg ønsker at opbygge en programmør for Philips P89C51X2BN, Men jeg kan ikke finde programmeringen algoritme i dataarket af P89C51X2BN.

u kan prøve application notes til opbygning af programmøren jeg tror u vil have solution.you kan google det se r søge på Atmel hjemmeside

[Quote = vijaya_narayana] u kan prøve application notes til opbygning af programmøren jeg tror u vil have solution.you kan google det se r søge på Atmel hjemmeside [/quote] tak jeg kan ikke finde den programmerings algoritme for P89C51X2BN den Atmel hjemmeside

[Quote = nambinh] Hej alle venner, jeg ønsker at opbygge en programmør for Philips P89C51X2BN, Men jeg kan ikke finde programmeringen algoritme i dataarket af P89C51X2BN. [/Quote] Hvorfor gjorde du tror, jeg var sjov, da jeg skrev du, at Philips kan / ikke offentliggøre disse oplysninger? Jeg finder det meget usandsynligt, nogen ville løbe ud oplysninger, der gives kun for enheden programmør producenterne mod en NDA. Men du kan altid prøve at kontakte Philips / NXP direkte ... Eller kan du prøve at reverse engineering det fra en enhed programmør, der er i stand til programmering disse chips. JW

[Quote = ajay_bhargav] se datablad:) det er der .. [/quote] SOM dataark? Den P89C51X2's? Kan du give her et link? JW

[Quote = Wek] [quote = nambinh] Hej alle venner, jeg ønsker at opbygge en programmør for Philips P89C51X2BN, Men jeg kan ikke finde programmeringen algoritme i dataarket af P89C51X2BN. [/Quote] Hvorfor gjorde du tror, jeg var sjov da jeg skrev du, at Philips kan / ikke offentliggøre disse oplysninger? Jeg finder det meget usandsynligt, nogen ville løbe ud oplysninger, der gives kun for enheden programmør producenterne mod en NDA. Men du kan altid prøve at kontakte Philips / NXP direkte ... Eller kan du prøve at reverse engineering det fra en enhed programmør, der er i stand til programmering disse chips. JW [/quote] thanksssssssssssss

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back