Hvor kan jeg finde DSP / Analog registreres-Data

D

djalli

Guest
Jeg ved DSP folk kan få en bedre forståelse for problemet, når kommer til registrerede data for DSP.

Billedet Jeg vedhæfter er en impuls oximeter sensor circuittry.
from this circuit done on various patients.

Hvor jeg kan finde data optagelser
fra dette kredsløb gøres på forskellige patienter.
Der skal være et sted, et sted hvor jeg kan finde disse data som tekstfiler, indlæse dem i Matlab eller indsætte dem i nogle DSP processor til analyse.

Tusinde tak, djalli

Kan jeg i det mindste vide, hvad der ville jeg forvente som V0 min / max ud af dette kredsløb i mangel af data?Tak

Først og fremmest ved hjælp af 1,6 Meg i serien om Invertering OP indgangen er forældede og endda skadelig.Denne technicue blev brugt til at symmetrize spændingsfaldet skyldes høje input bias strømninger i den antikke bi-polar input transistor par.Denne modstand bidrager både højt Jonson støj og støj på grund af OP strømforbrug udsving.Denne modstand kunne undgås, og J / FET input OP bør udvælges for anvendelsen.

Så hvad er skifte frekvens for LED's?Den 2uF/1.6Meg HPF fik 3,2 sek timeconstant (eller 50 mHz cut-off).Så vidt jeg husker skifte frekvens for rød / IR LED i en impuls oximeter i størrelsesordenen flere hundrede hertz, hvilket betyder, at HPF cuttoff bør være i orden snese Hz, denne måde mindre 1 / f forforstærker støj er opformeret til den efterfølgende lock-in processor.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back