Hvor kan jeg finde kredsløbet til at drive antennen på 125khz?

Q

quoy

Guest
Hvor kan jeg finde kredsløbet til at drive antennen på 125khz? (Jeg har en antenne 1.6uH) Hvad chips nødt til at bruge i dette kredsløb? Jeg ønsker at opdage Proximity kort inden 10cm. Kan nogen hjælpe mig, Tak!

Jeg tror det er for RFID, ved 125kHz. På Microchip hjemmeside kan du finde nogle design eksempler: ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/51115F.pdf ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/00678b.pdf eller søg RFID på microchip.com

Nå! Giv mig alle de oplysninger om ur-tag jeg vil sende u Enten Circuit eller alle de nødvendige parameter for ur kredsløb.

[Quote = farhantariq] Nå! Giv mig alle de oplysninger om ur-tag jeg vil sende u Enten Circuit eller alle de nødvendige parameter for ur kredsløb. [/Quote] Faktisk, jeg ønsker at gøre en kortlæser til at læse EM RFID kortet på 125kHz. Og jeg fandt Philips IC HTRC11001T, men jeg ved ikke, hvordan man bruger sin: græde:.

Du kan også anvende de U2270B fra Atmel: billigt og pålideligt.

[Quote = xirix] Du kan også anvende de U2270B fra Atmel: billigt og pålideligt [/quote] Tak for jeres meninger:.. D

u kan også besøge d sidens download sektion - h ** p: / / RFID-handbook.de det har dokumenter, der indeholder formler om antenne design etc RFID 4 og også en open source eksekverbar fil, som vil hjælpe u beregning d parametre 4 forskellige luftfartsselskab frekvenser, f.eks 13.56mhz osv

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back