Hvor man kan finde IDC 50-pin 1,27 mm?

D

ds18s20

Guest
Hej, Jeg tror, der er en slags SCSI smag ved hjælp af dette kabel, men jeg kan bare ikke finde det - jeg har brug for stykke kabel med famale 50 IDC 1,27 mm i slutningen? Nogen ideer - du kan nævne, hvor du måske har set det (ligesom inde HP4 uanset hvad) og jeg vil være glad for at dræbe en bare for at trække kablet ud af det eller kan være der er en vis form for breakout bord med en smd version af hunstik - der vil gøre alt for! Tak ~ B

Hej ds18s20 De er i min lokale butik - men de gør ikke det internationale salg for små ordrer. Jeg tror, de er vant til ultra-IDE (133), hvor der er en jordledning mellem de enkelte data ledning. ked kan ikke hjælpe yderligere ... Polymath

[Quote = polyhistor] Hej ds18s20 De er i min lokale butik - men de gør ikke det internationale salg for små ordrer. Jeg tror, de er vant til ultra-IDE (133), hvor der er en jordledning mellem de enkelte data ledning. ked kan ikke hjælpe yderligere ... Polymath [/quote] Cool, du er korrekt, at de har det: 50 WAY IDC CABLE SOCKET FCI (RC) 19-3198 $ 1,21 Hvis du er høvling en tur til butikken alligevel, vil jeg være glad for at skyde dig en PayPal for få af dem, plus hvad shipping til USA kunne være:) ~ Brian

[Quote = polyhistor] h ** p: / / www.action-electronics.com/computerconnectors.htm # Idcfem h ** p: / / www.aedwis.com / stik. html håber, at disse hjælpe ... Polymath [/quote] Hej polyhistor Tak for info. Jeg har lige indset noget interessant - tonehøjden på 1,27 mm er afstanden mellem den mandlige stifter, hvor den kvindelige IDC, at jeg søger skal tilsluttes. Så fladkabel banen er langt mindre end 1,27 mm, da to ledere af kablet skal passe inden for den afstand mellem 2 ben på den mand / kvinde IDC. Så fladkabel er i virkeligheden ATA133, hvor 2 ledere passe ind 1,27 mm, men det IDC, at børsnoterede du ikke er, da alle IDCS siger, at de er lavet til 1,27 mm kabel, men jeg har virkelig brug for noget lignende 0.635mm bånd ~ B

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back