hvor man kan tilslutte skjold

O

osmanpasali

Guest
Hej, vi designet et elektronisk kort, som leveres af en DC-adapter (dvs. ingen sikkerhed jordforbindelse). kortet er i en kasse, og kassen er afskærmet. Jeg spekulerer på, hvor skal jeg forbinder skjoldet? fordi der ikke er jordforbindelse.

Jeg er lidt forvirret af dit spørgsmål. Der skal være en grund / jordforbindelse på DC-forsyning, da den nuværende har behov for en returvej. Det kan være, at jeg ikke er helt får, hvad du mener.

Der er en returvej (GND), selvfølgelig, men hvad jeg mener ved at sige Jorden er den tredje af de netforsyningen: Fase-Neutral- Earth . DC adaptere dont have jordforbindelse. så vidt jeg ved Skjoldet er forbundet til jord.

Hej, I to wire AC forbindelser er det altid et problem fra et sikkerhedsmæssigt synspunkt. Da du ikke er at bringe i direkte højspændings AC ind i dit udstyr, vil dette design giver sikkerhed afhængigt af isolation charcteristics af adapteren transformer. Disse er for det meste bruges til udstyr med plastic kabinetter. Fra et kredsløb synspunkt, vil den metalliske indkapsling stadig skjold kredsløbet fra eksterne interferenser og forbinde den til et kredsløb punkt som DC strømforsyning gengæld ville give det en reference potentiale, hvilket forhindrer den i at capacitively indsprøjtning støj i systemet, hvis den opbevares flydende. Regards, [url = http://bharathyeju.blogspot.com] Laktronics [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back