W
wjxcom
Guest
Sådan at afgøre værdien af Kompensér Capacitance, dvs CC når designe en OPA?I bogen "CMOS Analog Circuit Design" writed af Allen, fandt jeg på grund af den anden pol p2 = gmII / CL, nul z = gmII / CC, og GBW er GMI / CC, så vi kan vide, at CL = 2.2 CC, hvor CL er Load Capacitance.
Men i de fleste condiction, CC ikke kun afhænger af Load Capacitance, dvs CL, men afhænger også af parasitten Capacitance, dvs C01, for eksempel formlen i den vedhæftede fil, kan vi finde, at CC er beslutte af CL og C01.
Mit spørgsmål er: når vi begynder at designe OPA, vi ikke kender værdien af w / l, så vi ikke kender værdien af C01 either!Altså, for eksempel fra formlen i den vedhæftede fil, hvordan man kan bestemme værdien af de Kompensér Capacitance, dvs CC når de begynder at designe en OPA?
Hjælp mig venligst, thanx!Formlen kan findes i dokumentet "En erstatning strategi for Two-Stage
writed by G. Palmisano and G. Palumbo.
CMOS Opamps Baseret på gældende Buffer "writed
ved G. Palmisano og G. Palumbo.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil
Men i de fleste condiction, CC ikke kun afhænger af Load Capacitance, dvs CL, men afhænger også af parasitten Capacitance, dvs C01, for eksempel formlen i den vedhæftede fil, kan vi finde, at CC er beslutte af CL og C01.
Mit spørgsmål er: når vi begynder at designe OPA, vi ikke kender værdien af w / l, så vi ikke kender værdien af C01 either!Altså, for eksempel fra formlen i den vedhæftede fil, hvordan man kan bestemme værdien af de Kompensér Capacitance, dvs CC når de begynder at designe en OPA?
Hjælp mig venligst, thanx!Formlen kan findes i dokumentet "En erstatning strategi for Two-Stage
writed by G. Palmisano and G. Palumbo.
CMOS Opamps Baseret på gældende Buffer "writed
ved G. Palmisano og G. Palumbo.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil