Hvordan at lodde denne chip?

G

goxy

Guest
I'm finde chips med fremragende egenskab, men de er virkelig chips.
Er der nogen kender nogle maskine til at lodde dette?
Jeg har ikke brug for hastighed lige præcis for dette forhold.
Chip ser ud i vedhæftede fil.
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

 
525 000 aplikacji znajduje się w Windows oraz Windows Phone Store. Zdecydowana większość w tym drugim - aż 340 tysięcy.

Read more...
 
Jeg har haft den slags i mine designs.Først en loddepasta er sat på puder med silketryk proces.Så varm luft blæses til at opvarme chip og bestyrelse.Så resultaterne er røntgenfotograferes for at sikre, at lodde arbejdet på alle puder.

 
er der nogen selskaber i Nordamerika (eller Europa), der vil gøre denne type lodning for små mængder?

Jeg har en Xilinx FPGA i en BGA pakke, som jeg skal loddes på mit bord, og jeg har brug for nogen at gøre det for mig.

- Jayson

 
Flatulent det er en god idé som med mikroprocessorer.Varmeapparater er ikke dyrt, i mit land omkring 400 $, alle brugte dem til mobil reparation.Jeg kan manuelt sætte loddemetal forbi om bord, jeg har mikroskop.Firsly jeg tror gør, at med nogle mikroskop og meget præcision jern, men jeg ved ikke hvordan.Manufactuer af denne chip, er at få billedet med tynd tråd som på billedet i vedhæftede fil.

Hvor tynd tape jeg kan gøres med standard foto-processen (600 dpi laserprinter, UV-lampe og Positiv-i mit tilfælde af Kontakt Chemie)?

I'd forot, denne chip arbejde på 18GHZ.

 
Problemet med at have alle de puder underneith på en hård overflade er, at de alle skal loddes på samme tid.Ellers får du en vippe på chippen, og nogle puder er oppe i luften uden lodde under dem.denne type chip er ikke en hånd lodde type.Den type med metal fingrene ud på den side er let at lodde.Desværre er verden på vej hen til masse prdduction robot type samling og mennesker kan ikke gøre det.

Det ser ud som på tegningen med de korte ledninger er kun til at vise forbindelser.Det går ikke ind for brug ledninger på kredsløb montering.

Hvis du er i stort behov for at anvende denne chip, hvordan om at gøre nogle sider af metal fingre ved lodning dem til puder med chippen op og ned og derefter har bestyrelsen puder uden omridset af chippen og lod den anden ende af metal fingre til puder.
As for the previous question, most contract assembly places have the tools for this sort of soldering.

Gange er stramme nu, og de bør overveje små arbejdspladser, fordi de har overskydende kapacitet.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top