Hvordan at matche udgangsimpedans af PA?

T

TerryADS

Guest
Hi frieds,
Vi bruger MMIC (dør) med PA integreret.Power of PA leveres udvendig, og jeg først måle impedans (for limning tråd), og match til 50 Ohm.Jeg hører, at nogen sagde matchende skal gøres uden at DC-komponent. Så jeg har et spørgsmål: om der kan jeg bruge VNA direkte forbindelse til MMIC PA output uden DC afkoble (Min VNA: 8753E ~ 26 dBm RF, 30VDC max), og foranstaltningen Resultatet er korrekt?
Et andet spørgsmål, hvis jeg ønsker at måle 32dBm RF-signal ved hjælp af samme VNA, hvordan kan jeg måle output impedans PA?
Tak,

Dets bedre at bruge belastning trække teknik.Pas på at du vil beskytte de VNA fra PA DC (med AC par).
Du kan bruge en pude til at måle 32dBm som VNA kan ikke håndtere denne meget magt.

http://www.sirenza.com/documents/news/224/AN-056_-_Output_Return_Loss_Of.pdf

Tak for kspalla's og vfone's help.Datasheet giver mig Zlopt, og fordi det er dør IC, vil bonding ledninger og printet spor følger den matchende til 50 Ohm, vil jeg gøre belastning pull-test eller anvende VNA at måle impedans, der er ændret ved tilføje bonding ledninger og spore, og så passer til 50ohm?

Hvis udgangseffekten i VNA inputområdet du kan bruge VNA.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back