R
robertrobert905
Guest
Hej Jeg laver en cykel håndtag med en Potentiometer er knyttet til den, så Potentiometer vil rotere med håndtaget, og potentiometer vil være i stand til at fortælle mig, hvad retning styret drejes. Potentiometeret vil blive drevet af USB af en computer eller et batteri (5 - 9 V, ubeslutsom endnu) tog jeg til Digikey at købe dem, men der er så mange parametre at vælge imellem, jeg har ikke idé om, hvad skal kigge efter. [Url = http://search.digikey.com/scripts/DkSearch/dksus.dll?Cat=262965] Rotary - Linear | Digi-Key [/url] Her er et par parametre, som jeg har brug for hjælp med: Resistance, Rotation , Antal Tænder og temperaturkoefficient. For eksempel, hvor der i min ansøgning mit mål er at være i stand til at læse præcist værdien af potten, så jeg vide, hvilken retning og hvilken vinkel styret er, hvilken modstand skal jeg vælge?
<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post tilføjes 03:49 ---------- Forrige post var på 03:45 ----------</span></span>
min teori for modstand værdi er, at jo højere modstand puljen, jo mere variation vil jeg få for min udgangsspænding, når jeg tænder puljen, vil dette gøre mine behandlinger mere nøjagtige.
<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post tilføjes 03:49 ---------- Forrige post var på 03:45 ----------</span></span>
min teori for modstand værdi er, at jo højere modstand puljen, jo mere variation vil jeg få for min udgangsspænding, når jeg tænder puljen, vil dette gøre mine behandlinger mere nøjagtige.