Hvordan bruger du "Stick diagram" i analog layout?

Y

yousoo

Guest
Hi, I `m layout nybegynder.

Jeg er lige ved at layout foldedcascode amp., Sammenligningsgrundlag, etc. ..for første gang i mit liv.

Jeg beder dig om Stick Diagram.
Er, at kun digitale?eller kan bruge analog?og

Hvis alle Mosfet `s størrelse er 1u/1u, Hvordan bruger du layout teknik (Multifinger, fælles-barycentrum ...)?og Hvordan jeg mathing?

ked af at lange spørgsmål

yousoo skrev:

Hi, I `m layout nybegynder.Jeg er lige ved at layout foldedcascode amp., Sammenligningsgrundlag, etc. ..
for første gang i mit liv.Jeg beder dig om Stick Diagram.

Er, at kun digitale?
eller kan bruge analog?ogHvis alle Mosfet `s størrelse er 1u/1u, Hvordan bruger du layout teknik (Multifinger, fælles-barycentrum ...)?
og Hvordan jeg mathing?ked af at lange spørgsmål

Mange tak, Brittoo

Jeg bruger 0.35tech.Jeg gør OTA, komparator og tæller i 70u × 70u pixel
så, I `m bruger minimum længde og bredde (1um * 1um) i intervallet garanteret ydelse.

og i denne situation, jeg thik matcing er kritisk, men for lille størrelse til at bruge fælles-barycentrum

plz svar på mit spørgsmål

ked af at dårlig skriftligt

Hi yousoo

Da kritiske matchende forventes, bare se, om fælles tyngdepunkt matchende er muligt.Dette ville give symmetri langs X-aksen og Y-aksen.Tilføj dummies til de faktiske tx skal matchjed på de kanter, som vil sikre poly matching.Also, prøve og se om dukkerne kan dele udbredelsen at sikre, at actuall Tx se det samme miljø på både sides.if du hav for at matche 2 tx, så kunne du prøve ABBA mønster vende det samme på den næste række.Tilføj vagt ringe til det tal, skal du følge samme rute så meget som possible.Place I / ps så tæt som muligt.Selv ens kontakter placering skal følges så meget som muligt.
For så vidt angår ,35 u-teknologi er bekymret, kan du godt gå i gang med fælles tyngdepunkt, som det gør ikke `t sagen.Fælles tyngdepunkt er fulgt i 180n, 90n-teknologi, som er langt mindre end tidligere.

Warm regards
Brittoo

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back