hvordan der kan opnås en skinne-til-skinne forstærker i lav udbuds-voltag

L

leebluer

Guest
Jeg har brug for at designe en skinne-til-skinne ICMR forstærker i lav forsyningsspænding. Jeg finder i næsten aviserne skinnen-til-skinne forstærker (f.eks n-forskellige input) bliver understreget på høj ICMR, men jeg har brug for meget lavere ICMR for n-forskellige input forstærker. Jeg er forvirret om efterspørgslen. Giv mig nogle råd. tak (

Anvender komplementære konfiguration. (NPN og PNP eller NMOS & PMOS) Supplerende konfiguration giver dig med at nå jernbane-til-tog input område. dvs. n-transistorer udføre den positive halvcyklus, medens p-transistorer udføre for den negative halvperiode.

Kan du anbefale nogle papirer eller andre for mig? Jeg ønsker at få detaljeret information. Tak og BR

NMOS + PMOS Diff. Parret har nogle problemer, at transcondutance på operationsforstærkeren ikke er konstant over det brede spektrum af input common mode interval. Dette vil producere store forvrængning (f.eks bruges i enhed-gain buffer konfiguration). Visse type af konstanten g kontrollerende kredsløb skal lægges (større kompleksitet, og de synes ikke at arbejde under lav forsyningsspænding) Også, da forsyningsspændingen fortsætter går ned (~ 1.5V), selv NMOS + PMOS Diff. par kan ikke dække hele ICMR, da der er en død band ved mid-range af udbud, hvor både diff. par kan ikke være tændt. Faktisk, nu er der mindre gode løsninger til at designe jernbane-til-skinne indgang CMOS OP-amp under lav spænding forhold (

Der er en god bog: Operationsforstærkere - Theory and Design by Johan H. Huijsing Kluwer Academic Publishers

Du kan prøve at designe adapteren mellem input og supplerende input trin eller hvis din spænding er mindre end 1V, vil det have den døde zone (input scenen virker ikke).

finde papirer om ieee.I synes u skal bruge cascode struktur

Du kan prøve en AB-type udgangstrin. Det får du ret tæt på skinnerne.

du kan få en refernce fra "CMOS ANALOG Integreret Kredsløb DESIGN" af Behzad razavi.use gratis konfiguration er foreslået i HTE bog.

J. Francisco Duque-Carillo, et al., "1-V Rail-to-rail operationsforstærker i standard CMOS-teknologi," JSSC, bd. 35, no. 1 Jan 2000.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back