hvordan du fjerner 1,4 v forskudt fra instrument forstærker output ved hjælp af OP AMP

U

ud23

Guest
Hej Jeg ønsker at fjerne 1,4 V udligne spændingen fra forstærkeren output. og jeg vil have sin CKT Kan jeg bruge differential forstærker?

Du kan også foder et offset spænding til reference input. Men det bør være lav impedans, f.eks buffer ved en OP spænding follower.

sikker på at du kan Du kan jorden VR og anvende et 1,4 v i V1 input, kan du indstille gain til 1, hvis no gain er nødvendig. Dit signal vil være forbundet til V2. Et alternativ ville være at jorden V1 og anvende en negativ spænding (-1,4 V) til VR Alex

hi thnax om hjælp, men jeg får ikke forskel udgang jeg brugte R1 = 1kohm, Rf = 4.2K og sæt 1,4 V på V1, men at få output samme med forskydningen af 1.38vi ikke har brug for forstærkning, så kan jeg bruge Rf = 0ohm?

Hvis du markerer den ligning, du vil se, at du er nødt til at bruge den samme værdi for alle modstande til at have en gevinst på 1. R1 = 1kohm, Rf = 4.2K giver en gevinst på 4,2, gevinsten er Rf/R1 AEX

ya thanx og jeg bruger op amp med enkelt-forsyningen, så skal jeg bruge refinansiere spænding på ikke inverterende indgang.?

Ja, du skal bruge 1,4 v til den inverterende indgang og VR til GND Alex

ya sine arbejdsmetoder Nu har jeg ændret alt modstand til samme værdi, så jeg får forskel spænding nu.

Du har ikke fortælle om de anvendte instrumentering forstærker eller kredsløbet, men hvad er grunden til output offset? Hvis InStr-amp betjenes fra én samlet levering, kan det være trivielt output mætning. Derefter flytte produktionen vil ikke hjælpe meget.

ya FVM Jeg bruger instrumentering Ic Ina125 og jeg bruger det med enkelt levering, så dosis dette kredsløb arbejde?

Datablad tal 5 og 6 diskuterer forskellige former for samlet levering drift. Jeg ved ikke, hvilket er bedre møde din ansøgning. Hvis du har brug for en bipolar udgangssignal, så IAref nødt til at være forbundet til en positiv "pseudoground" eller virtuel jord, som i figur 6. Udgangen vil have en offset, men du kan næppe fjerne den uden at miste den bipolare signal swing. Hvis dit signal er unipolær, men signalet er uønsket offset, hvilket ville være stammede fra de input, en ekstra differential forstærker, som foreslået af Alex, kan hjælpe. Men du bør overveje, at ingen enkelt levering forstærker kan opnå præcis nul output. En anden imnportant punkt med instrumentering forstærkere er at holde input common mode rækkevidde. Relateret til en enkelt leverance af INA125 dette indebærer en positiv bias spænding, der skal anvendes til indgangene.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back