Hvordan du indsætter dit IO puder og POWER puder til dit design?

S

Sevid

Guest
Jeg tror, du kan indsætte dine IO pads fra DC efter din synthsis, og manuelt indsætte din Power pads efter din synthsis.

hvad tror du?
hvornår og hvordan kan du indsætte dit puder?

På forhånd tak!

vi har separate syntese hierarki og separate hierarki for padring i RTL.

hej

hvis u har synopsis dennevejledningrefererer den, at dens givet klart ...........

Jeg vil gerne indsætte IO PAD i RTL kodning, og bruge Synopsys syntese dem det samme som står celle.Så længe jeg har en IO PAD Synopsys bibliotek.
Den effekt PADS indsættes i Astro manuelt.

Generelt IO puder og Power pads indsættelse vil ske manuelt, når u get ur Netlist for P & R. dvs syntese Netlist.

Brug tilføje IO puden celle navn og instans navn og ur forbindelser til øverste niveau stifter og interne signal.

Tilsæt IO pad biblioteket i så ur reference ..Tak
Hilsen
ShankarLagt efter 15 sekunder:Generelt IO puder og Power pads indsættelse vil ske manuelt, når u get ur Netlist for P & R. dvs syntese Netlist.

Brug tilføje IO puden celle navn og instans navn og ur forbindelser til øverste niveau stifter og interne signal.

Tilsæt IO pad biblioteket i så ur reference ..Tak
Hilsen
Shankar

Kommandoen "insert_pads", når syntese eller f.eks puden direkte i verilog kode

i FPGA syntese, kan du bruge indsætte PADS til automatisk at indsætte puden ind i dit design.men i ASIC, tror jeg manuelt inaktiv dem i RTL er et bedre valg.

du kan gøre dette - men alligevel, du er nødt til at instantiere puder i en slags io-fil den normalt - i hvert fald det er tilfældet for støder ...

men selvfølgelig pad instantiering er godt for post syn simulering ..

Du skal følge vejledningen af standard celle for at indsætte IO pad og magt pad ved at ændre netlistfile for de bedste resultater.

nandhika skrev:

hejhvis u har synopsis dennevejledningrefererer den, at dens givet klart ...........

Dear Sir,

hvis du ikke ønsker at tilføje magt og I / O-pad i Netlist.
du kan bruge astro-kommando til at tilføje magt og I / O-pad som følgende liste:

dbCreateCellInst (geGetEditCell) "" "power.FRAM" "power cell eksempel navnet" "0" "NO" '(10 10)

pad "I / O-celle eksempel navnet" "top" 1

Venlig hilsen,
chyau

chyau skrev:

Dear Sir,hvis du ikke ønsker at tilføje magt og I / O-pad i Netlist.

du kan bruge astro-kommando til at tilføje magt og I / O-pad som følgende liste:dbCreateCellInst (geGetEditCell) "" "power.FRAM" "power cell eksempel navnet" "0" "NO" '(10 10)pad "I / O-celle eksempel navnet" "top" 1Venlig hilsen,

chyau

u kan indsætte din magt puden med at køre de coomand:
insertPad padname insertname ....
I Astro, var den magt puden såkaldte beskidte magt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back