hvordan du kan tilføje nye biblioteker til Borland C / C + +

E

elrayes

Guest
Hvordan kan jeg tilføje nye biblioteker og header-filer (. H) at Borland C / C + + V5.2. Thanks

Jeg har ikke en Borland bruger, men jeg tror det er på samme måde som med Microsofts platform. Bare tilføje header fil med en include, men med "" rundt navn i stedet for. Og derefter placere h filen i den relevante mappe på din pc. Tilføjelse af en lib-fil er en smule mere involveret i Visual C, men du bare højreklikke på ressourcer og navigere til det og medtage den i dit program / løsning. Jeg tror det kan være ens i Borland. Forhåbentlig nogen kan afklare det bedre end mig.

Det er rigtigt. du skriver header fil, du oprettede som: # include "key.h".

Turbo C + + 2006 er en gratis download fra kode centrale. Værd at komme, og selvfølgelig det kommer med STL. (Standardskabelon Lbrary) som er en del af C + + sproget standard. Nogle meget stærke biblioteker er også en gratis download, boost biblioteker. http://www.boost.org/ Den Boost release indeholder omkring 58 biblioteker, der vil hjælpe dig med at skrive mere robust produktive kode.

Hvis du ønsker at bruge en Lib kun for dit aktuelle projekt, skal du føje lib filen til dit projekt og kompilere den.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back