hvordan du kan tilføje sidetal følge off-side-stik

Y

yzb1658

Guest
der ved, hvordan du placerer off-side-stik med side numner.help mig, tak!

På off-side-stik symbol, skal du tilføje Property "Sheet Pointer", med en værdi på "x" for uanset arknummeret vil automatisk fylde til. Dernæst i krydshenvisning. Asc-fil, skal du definere symbol navn, du har tilføjet "Sheet Pointer" ejendom til, så vil programmet automatisk udfylde disse symboler. Denne linje vil se sådan ud; * SYMBOL_TYPE "INTER_PAGE Connector" eller "HEIRARCHICAL Connector"

Undskyld, jeg glemmer at fortælle dig, hvilke bløde jeg brugte, jeg Brug en blød, er indfange CIS, jeg ønsker at vise off-side arknummeret, men jeg kan ikke gøre. Hvem kan fortælle mig? tak!

Ja der er mere end nogle få skematiske værktøjer og layout værktøjer derude, og det hjælper, når stille spørgsmål at angive, hvilke værktøj og hvilken version der er og spare læserne tid .... Nu hvor du har nævnt, er CIS bare gå til at anmærke og vælg derefter tilføje Intersheet referencer og gå gennem opsætningen til at tilpasse din Off siden Stik nummerering. og placering. M

tak! Jeg vidst, men jeg vil gerne vide, om jeg omnummerere del nummer, reservedelsnummer os min definere, hvordan kan jeg gøre?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back