Hvordan du sletter stemmer i ISD stemmen chip?

R

richard0304

Guest
Hej, jeg har designet en kreds, der spiller stemmer ved hjælp af en PIC og et ISD4003. Det spiller og optager godt, men sommetider stemme i ISD, vil blive slettet. Efter jeg optage det tilbage, bliver det OK igen. Er der nogen der har nogen idé om, hvordan at slette stemmer i ISD stemmen chip? Jeg har læst i databladet, i ISD, men det gør ikke fortælle os noget om at slette indholdet. Lad mig vide, hvis jeg postet i den forkerte sektion Please hjælp: cry:

Nej, du kan ikke slette indholdet. Men du kan spille fra forskellige adresser. Måske er du prøver at afspille en tom sektion? Keith.

Hej Keith, Tak for svaret. Men jeg er 100% sikker på at stemmen var der. en eller anden måde fik slettet, og min chef vil have mig til at finde ud af årsagen = (Desuden er der er en anden forumer der postet et emne om slettes stemme i ISD så godt, men ingen gav ham en løsning endnu. Jeg spekulerer på, om andre er over for de samme problem: cry:

Du kan kontakte Winbond for nogle ideer. Hvordan kan du vide det var "slettet"? Der er ingen "slette". En mulighed er den gik ind til optagetilstand. Du er nødt til nøje at overvåge SPI linjer og sørg for at alt bliver sendt korrekt. Der kan være en timing problem med SPI. Jeg har netop været i gang med noget andet med SPI, hvor timingen af udformningen puls var årsag lejlighedsvise falske data. Keith.

Hej Keith, tænkte jeg på, at så godt. Vil se gennem koden igen. Tak!

Ja. Ser man på koden vil kun kontrollere, at du tror, du sender de rigtige data, men enhver timing finesser vil dukke op ved at kigge på SPI pins med et oscilloskop eller logik analysator. Keith.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back