hvordan du tilslutter en termostat til en FPGA?

C

culio347

Guest
Hej, har du nogen vide, hvordan en termostat ville være forbundet til en FPGA. Jeg skulle til at implementere VHDL kode på en FPGA, der kører et 7 dages urstyring og gør visse funktioner som at tænde / slukke relateret til temperaturen på en termostat. Er der nogen vide, hvordan termostaten ville være fastgjort til FPGA enhed eller hvordan dem 2 formodes at være forbundet til hinanden. Lad mig vide, om der er nogen havne på termostaten, som kunne forbindes med FPGA? Også du nogen forslag af den type termostat jeg skulle få for min FPGA prototype. Måske digital eller manuel eller programmerbare termostater og gør det virkelig noget? Leder du efter billige løsninger, så vær meget venlig. Thanks

Jeg kender nogle, der kan gøre denne tilslutning af en termostat til en FPGA. Han er den, jeg kaldet til at forbinde min termostat til en Field-Programmable Gate-Array. Jeg vil lave nogle samtale med ham i morgen, hvis jeg vil huske i morgen vil jeg fortælle ham at se dette. _________________ [URL = http://www.prothermostats.com/] Termostat [/URL]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back