hvordan er den aktuelle ICjob markedet i Toronto og Ottawa / Canada

H

hayang

Guest
Hej alle: Jeg er en erfaren ASIC / FPGA-ingeniør med omkring 5-6 års erhvervserfaring. og jeg arbejdede for CISCO som hardware ingeniør i 2,5 år. Jeg gik tilbage til Kina og arbejde for et stykke tid, jeg nu overvejer at gå tilbage til Canada. Men jeg hørte på arbejdsmarkedet er dårlig. Er det sandt? og min baggrund er hovedsageligt IC design og kontrol, især verifikation. Jeg har brugt specman, Verilog og systemVerilog. takket være en masse. harry

ja det er dårlig, så er hele Nordamerika i dette område. men "fattige" bare betyder, at der stadig er job, men du er nødt til at være den bedste til at få det. en ven har lige fået et felt i FPGA design, han brugte en headhunter til at hjælpe med at finde ham et job. Måske vil arbejde for dig. Mr.Cool

tak, Mr. cool, for det venlige svar, dimitterede jeg fra de bedste tekniske skole i Kina, og Carleton University i Ottawa. Jeg tror jeg er en af de bedste ingeniører. Jeg er nu en verifikation hovedrollen i en amerikansk start-up virksomhed. Kender du nogle gode headhunter? virkelig værdsat harry

Carleton University i Ottawa under prof.Tad Kwasniewski? :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back