T
theasus
Guest
Jeg kunne ikke forstå dette kredsløb operativsystem. Kan du hjælpe mig om dette kredsløb detaljer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Forventer du nogen til at skrive en compelte projektrapport om arbejdsmiljø af den givne kredsløb, som er givet med bare lidt beskrivelse på www 0,8051 projects.net , og ingen forpligtelse til at give flere detaljer der?
Dette er blot et spørgsmål, og jeg ønsker ikke en fuldstændig rapport blot to spørgsmål til answer.If du læser mit spørgsmål, kan du se, hvad jeg vil. Og dette er et forum, og folk stille spørgsmål om noget, de ikke kender. Og som vist ovenfor, jeg har stillet to spørgsmål, 1-Værker af filter (Særlig tak til snafflekid.Very god forklaring) 2-Den photoresistor output frekvens (kun én sætning er nok til svaret.) Det er alt.Forventer du nogen til at skrive en compelte projektrapport om arbejdsmiljø af den givne kredsløb, som er givet med bare lidt beskrivelse på www 0,8051 projects.net , og ingen forpligtelse til at give flere detaljer der?