Hvordan får jeg starte Linux?

N

NTFS

Guest
hej

Jeg ønsker at lære Linux som min primære OS (i stedet for Windows).

I dag har jeg installere det (Fedora version), men jeg kender ingen ting om linux, hvordan kan jeg begynde at lære det godt.

Kender du en straight forward bog (eller ebook såvel) til at foreslå mig, at det er godt at begynde linux?

Tak.

(Mit log in navn er NTFS, men nu er jeg preferd en Linux-navn).

Primitive foranstaltninger med hensyn til at lære linux:
1.Helt skifte til linux uden ordentlig plan er en meget modig beslutning, så først
lave en plan om:
(a).Alternativer til Softwares du nyde under GAMLE OS, under Linux.
(b).Installation af hardware under Linux.f.eks modemmer, printere, scannere osv.

2.Tag det roligt og langsomt, mens læring Linux.
3.Flertal af online-hjælpen kommer fra "Manual Sider eller Info sider", som du kan finde
i din Linux OS.
4.Det ville være en god idé at beholde gamle OS i hånden, skal du fortsætte din normale rutine arbejder under
OLD OS og holde finde måder at gøre det under Linux OS.
5.Etablere en vej ud til internettet for at få online hjælp angående Linux fra
Linux OS.

Dude NTFS sin meget modigt af u for at skifte til linux .... men jeg vil foreslå, at u gør ur systemet et dobbelt OS system ....... så hvis u har et problem med linux derefter u kan direkte skift til anden for ne vigtige arbejde ..... hvis u vil jeg canm give u de måder, hvordan man laver ur systemet et dobbelt OS system .....

HI
Jeg vil takke dig for din beslutning om linux, men jeg vil anmode u for at have en dobbelt OS system.hvor u tror u har styr på det så gå til det indre OS system, men dobbelt OS system er bedre for newby.anyway, jeg foreslå dig bogen "Linux Bible".e-bogen version er også tilgængelig på nettet.Jeg tror, det ville hjælpe dig.

Hej

Gerne lige tilføje en kommentar, før du installerer prøve en livecd version først.Manya releases Hae begge versioner, istall og levende.Denne måde kan du tjekke for eventuelle hardwareproblemer og se også, hvis du kan lide det distro.

http://www.frozentech.com/content/livecd.php

Cl

den bedste måde at lære Fedora Linux er en god ebook som "sams Fedora 4 sluppet løs" ... jeg downloadet den ebook gennem morpheus ... u kan bruge noget lignende morpheus, Aries, eMule, kaaza, iMesh eller torrents ...
Wen u blive den e-bog, kan det mia. chm-format, så gå til pdf-version eller har en
software til chm til PDF-konvertering som fedora ikke har nogen indlejret software til åbning. chm-filer ...

hej
begynde med optaining den RHCE læseplaner og start din rejse fromthere siden det bedste.hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back