Hvordan henlede antennens geometri i Microsoft Word?

F

fly_fish

Guest
At afslutte en antenne papir, er det nødvendigt at tegne geometri af antennen i papiret.Det betyder, skal jeg indsætte en antenne geometri tal i min artikel.
Jeg bruger CST at simulere antenne, der kan eksportere DXF-format til Autocad.Men det er ikke let at oversætte CST model i Word figur.
Nogen har andre bedre metode?

Hvis du har Microsoft Visio, så du kan importere DXF geometri til Visio og derefter konvertere den importerede vektor CAD-objekt til standard Visio-objekter ved at højreklikke på CAD-objekt ...

Så du fik din egen geometri og du en tilføjelse dimensionering linjer og anmærkninger ved hjælp af standard Visio stencils.

Endelig kan du eksportere til en lang række grafiske formater.

Den eneste ulempe ved hjælp af Visio er, at ældre versioner havde problemer med at eksportere til EPS-format, og nyere versioner simpelthen ikke tilbyde EPS-eksport (på grund af uløste problemer) ...

Hope this helps.
Mogwai.

Tak for Mogwai's svar!

Måske SmartDraw kan gøre det samme job som Visio?

Hvorfor du bare ikke udskrive skærmbilledet fra CST på klippebordet med <CTRL> <Alt Gr> <Print Scr> og end skære den del, du vil i MS Paint og indsætte det i Word?

<Print Scr> er lige ved siden af funktionen smagerne på næsten alle PC-tastaturer.

Kære Debeli, nogle gange udskrivning skærmen er en god idé, nogle gange er det ikke.
Jeg tror, det er ikke egnet til at skrive antenne artikel, som vil blive offentliggjort i tidsskrifter.

Du kan udskrive dit arbejde på Adobe Generic PostScript-printer, der frembringer. PS-filen, åbne den med Ghostwiev og konvertere som BMP.BMP kan importeres i Word.

flyve-fisk:

Jeg har aldrig brugt SmartDraw men jeg gætter på, at (i teorien) det vel kan gøre det samme ...Efter at alle har SmartDraw da jeg hørte den fulde funktionalitet af Visio (det selv åbner. Vsd filer) ...

Mog.

Der er 2 cst makroer til rådighed for dette - gå til makroer og derefter aflægge rapport: PowerPoint og Word!!

aw

Derfor donot bruge Print Screen og pasta til at male og pasta til ord?!
.............Lagt efter 2 minutter:Derfor donot bruge Print Screen og pasta til at male og pasta til ord?!
.............

Hi fly_fish

Det Sooooooooo Simple i cSt

bare gå til File -> Export -> BMP
du får, hvad du nogensinde vil have fra din skærm i BMP-format
og i power point eller ord importere billede -> fra fil.punkt i bmp OK
og Thats all.
Den bmp-filer meget stor, så bare åbne dem med Microsoft maler (i Stat -> Programmer -> Tilbehør-> Paint) eller ACDsee eller Photoshop og gemme dem i jpg-format og gøre det ovenfor

PL

kan jeg gøre det samme trin til antenne "stråling mønster"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back