Hvordan indstiller skriftstørrelsen i allegro?

A

afxx

Guest
Jeg er ny til Allegro og kommer fra PADS verden.Jeg har allerede kig gennem selvstudier, men har et par spørgsmål.Jeg håber en Allegro ekspert kan hjælpe mig med dette ...

Er der var en måde for mig at ændre skrifttypen Allegro PCB bruger til at gøre teksterne (ref des. Osv.)?

Også når jeg ser på henvisningen designators de vises som en enkelt streg.Hvordan kan jeg ændre det, så det viser mig med den korrekte tykkelse (10 mil, 12 mil, osv.), så det ser ud på det endelige silkscreen?

Hvad er Rat T's?De var nævnt i tutorials, men jeg kan ikke ud til at finde flere oplysninger om dem.

Endelig er der en god tutorial DVD eller noget, der vil tage mig gennem en reel design, så jeg kan lære værktøjet bedre?Jeg er ikke bede om en DVD om PCB design.Jeg har gjort en masse highspeed design i PADS.

Tak.

Indstillet så tekst størrelser, her kan du redigere eller tilpasse hver enkelt tekst blokke derfra
ændre din tekst til alle blokke i dit design.

Rotte T er for netto planlægning og der er nogle video, der følger med Allegro installation.

Held og lykke,

M

Jeg træt, men jeg kan ikke ændre skrifttype.

Når jeg bruger en "Vis Elemet" Jeg kan se, at skrifttypen er angivet som ANSI.Kan jeg ændre dette til en anden skrifttype?Kan jeg konvertere TTF skrifttyper til Allegro font-format?

Hvad er et 'rum'?

16.2.

Jeg tror, jeg læste et sted i 16,3 funktioner, at dette kan gøres, så måske kan det ikke gøres efter alle.

Hvis ikke, så kan jeg bringe det ind som kunst?Hvis ja, hvilke formater kan jeg importere som kunst?Kan det være vektor grafik eller bare bitmap?

Hi Afxx,

I Allegro 16.2vu kan ændre teksten (refdes) størrelse's.

exapmle ..goto setup -> selecet den "designparameter Editor "----> vælge" Tekst "-----> vælge "setup tekststørrelsen".Der har du at give værdi til tekst bredde størrelse i foto bredde.

Tak
geekay

Right ...men er der nogen måde at ændre skrifttype (ikke størrelse) til noget andet?

Hej,

Den skrifttype er fastsat i board.When gjort symbol er fastsat i lag.Må

ja kan vi ikke at ændre skrifttypen i Allegro, sin faste.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back