Hvordan kan jeg angive microVia når fanout BGA i Allegro?

E

Eric.Lee

Guest
Jeg har setup de avaliable viaer herunder microvia (via7t8) og throughvia osv, blev BGA placeret nederst lag 8, Når fanout af pick BGA, men det altid bruge throughvia, aldrig microvia via7t8. hvordan man kan løse dette? Tak.

Et lignende spørgsmål blev stillet og besvaret før på dette forum. Når du gør "fan ud af pick" brug pop op-menuen for at gå til setup, her kan du angive din via type, der skal anvendes i ventilatoren ud. M

Du mener det "Testpoint" tag i popup-menuen? et andet spørgsmål? hvorfor det blev kaldt "Testpoints vias"?

Du mener den "Testpoint" tag i popup menu?
??! Jeg mener, efter at du påberåbte fanout ved pick, RMB derefter konfigurere. M

Ja, jeg tror, ​​jeg gør det rigtige, som du sagde. i "setup" popup-menuen, er der nogle tags: "fanout, bus routing frø vias, Testpoints osv." er det rigtigt? Har via var setup under "testpoint" tag? Tak. : |

skal du indstille uVia som din primære eller standard via. Ellers vil det ikke bruge uVia til ventilator ud eller endda i løbet interaktiv routing. Du kan tildele primær via in setup. M

Testpunkt vias bruges til IKT og andre testformål de er forskellige fra andre lederbaner i den forstand, at de har deres maskering åben fra enten toppen eller bunden som pr tildelt. de spiller samme roller som Testpunkter. Ricky

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back