hvordan kan jeg installere hsim5.0?

W

Wildwood

Guest
i alt, r der følgende filer

Jeg untar det tar-filer, og få dirs af bin, doc, linux, osv.

og jeg indstille bin stien, og sæt ENV, og licens fil.

og jeg stadig coundn't starte softwaren.

og det siger "jeg din't installere softwaren på den platform"common5.0-01132005.tar
hanex5.0-linux_all-01132005.tar

RelNotes5.0.pdf
hanex.pdf
INSTALLJeg ved ikke noget hvorfor.Kan nogen hjælpe mig?

3x på forhånd

Når du untar filen hanex5.0-linux_all-01132005.tar, kan du få en dir platform.Then untar filen common5.0-01132005.tar
i den samme mappe.
Du skal indstille HSIM_HOME at du installerer bibliotek.

jizhongren skrev:

Når du untar filen hanex5.0-linux_all-01132005.tar, kan du få en dir platform.Then untar filen common5.0-01132005.tar

i den samme mappe.

Du skal indstille HSIM_HOME at du installerer bibliotek.

Først at kontrollere om du har filen / home/wildwood/n-hnl5/nassda5.0/platform/linux_24/bin/hsim
hvis filen er til stede.
Du sætter HSIM_HOME til / home/wildwood/n-hnl5/nassda5.0

Bemærk: Du skal untar den common5.0-01132005.tar fil i samme mappe som unter den hanex5.0-linux_all-01132005.tar.
sæt PATH til / home/wildwood/n-hnl5/nassda5.0/bin

Når du bruger kommandoen som hsim du kan få filen: / home/wildwood/n-hnl5/nassda5.0/bin/hsim

Hvis afsluttet installationen, kritikeren hsim og hanex kan installere alle sammen.
Hvis du har nogen spørgsmål, kan fortælle mig!Lagt efter 5 minutter:Hvis dine to tar-filer på:
home/wildwood/n-hnl5.
Du skal untar de to fil på mappen: home/wildwood/n-hnl5

Når jeg untar filen hanex5.0-linux_all-01132005.tar jeg får en mappe "nassda5.0/platform".
Så untar filen common5.0-01132005.tar jeg får den anden mappe: nassda5.0/bin nassda5.0/doc nassda5.0/etc nassda5.0/license nassda5.0/platform nassda5.0/tutorial

jizhongren skrev:

Først at kontrollere om du har filen / home/wildwood/n-hnl5/nassda5.0/platform/linux_24/bin/hsim

hvis filen er til stede.

Du sætter HSIM_HOME til / home/wildwood/n-hnl5/nassda5.0Bemærk: Du skal untar den common5.0-01132005.tar fil i samme mappe som unter den hanex5.0-linux_all-01132005.tar.

sæt PATH til / home/wildwood/n-hnl5/nassda5.0/binNår du bruger kommandoen som hsim du kan få filen: / home/wildwood/n-hnl5/nassda5.0/bin/hsimHvis afsluttet installationen, kritikeren hsim og hanex kan installere alle sammen.

Hvis du har nogen spørgsmål, kan fortælle mig!
Lagt efter 5 minutter:
Hvis dine to tar-filer på:

home/wildwood/n-hnl5 .
Du skal untar de to fil på mappen: home/wildwood/n-hnl5Når jeg untar filen hanex5.0-linux_all-01132005.tar jeg får en mappe "nassda5.0/platform".

Så untar filen common5.0-01132005.tar jeg får den anden mappe: nassda5.0/bin nassda5.0/doc nassda5.0/etc nassda5.0/license nassda5.0/platform nassda5.0/tutorial

Kan du sende dine to tar fil og licens fil til mig?=================================
Jeg kan ikke vide, hvad der er problemet.
Om licens fil, du skal bekræfte din licens på mappen: / usr / local / flexlm / licenses / license.dat
Hvis du har placeret den licens fil på: / home/wildwood/n-hnl5/nassda5.0/license
Du skal setenv LM_LICENSE_FILE til / home/wildwood/n-hnl5/nassda5.0/license/license.dat

Hvis du msn har du tilføje mig: jizhongren (at) hotmail.com

Helt klart, hvorfor hsim er ikke i orden.
Du har kun den fælles og hanex pakke
Den fælles pakke indeholder kun demoer og indpakning til
den binarys som kaldes afhængig af din config
Du skal bruge hsim pakken fra Nassda (nu Synopsys)
at få hsim at arbejde.

Hilsner

Andi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back