Hvordan kan jeg køre PSpice fra Kommandoprompt.

E

ercanhamdi

Guest
Kan nogen sige noget om dette emne. Efter at jeg wana løber fra Matlab. Tak

I Unix eller Linux er det nemt, hvis du har for eksempel Berkeley Spice. Næsten hvert program kan arbejde fra kommandolinjen. PSpice er snarere vinduer programmet ... måske det har en parameter eller skifte til tekstform, men jeg tror det ikke. Påberåber Spice i Matlab er min drøm :) Eller min drøm er en Spice med en ægte programmeringssprog eller scripting ...

Hvilken version af PSPICE bruger du? Ældre versioner, såsom version 8, kan køres fra kommandolinjen med input filnavnet efterfulgt som et argument, by-wONLY-wNO_NOTIFY I de nyere versioner, fremgår det, at du skal indeholde-r før filnavnet, og anvendelse-wONLY Dette bør køre simulationen, og derefter lukke vinduet og returnere kontrol til kommandofil.

Jeg er også forsøger at køre PSpice fra kommandolinjen. Men den siger at den ikke vil anerkende PSpice som en intern kommando. Jeg har også installeret LTspice og Winspice, men intet ... Kunne du give mig et eksempel?

heller ikke genkende krydderi ... Af den måde, jeg har OrCAD 9,2. Herefter kan man køre Spice fra kommandolinjen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back