hvordan kan jeg køre pt efter tørfilm

H

HolySaint

Guest
jeg indsætte scanchains i nettet dc skrev,

men når jeg kører pt, der er overtrædelser på sdff, der er DFF i dc Netlist,

Hvordan kan jeg indstille til at ændre dette?

ljxpjpjljx skrev:

Du bør ændre den regel, at tilpasse det!

HolySaint skrev:

jeg indsætte scanchains i nettet dc skrev,men når jeg kører pt, der er overtrædelser på sdff, der er DFF i dc Netlist,Hvordan kan jeg indstille til at ændre dette?

Ja, du har brug for analyse, som kandidat forårsage disse krænkelser.Og måske skulle gøre DFT mode STA.

santhosh007 skrev:HolySaint skrev:

jeg indsætte scanchains i nettet dc skrev,men når jeg kører pt, der er overtrædelser på sdff, der er DFF i dc Netlist,Hvordan kan jeg indstille til at ændre dette?

Hej ven,

Hvor u indsætte DFT for et design, vil design har 2 modes.Den ene er Functional Mode og anden er Testtilstand.

Nu er spørgsmålet urself første, hvilken funktion u ønsker at udføre STA?

Hvis STA er på funktionelle tilstand, bare deaktivere Test mode ved at indstille sagen analyse på de respektive test stifter (scan_enable, scan_mode ben), som aktiverer / deaktiverer Testing.

Sunil Budumuru

Hvis STA er på funktionelle tilstand, bare deaktivere Test mode ved at indstille sagen analyse på de respektive test stifter (scan_enable, scan_mode ben), som aktiverer / deaktiverer Testing.Jeg gør det som u fortalt mig
men der er flere brud, som jeg analyse dc Netlist (jeg bruger pt)

hvorfor?

HolySaint skrev:

Hvis STA er på funktionelle tilstand, bare deaktivere Test mode ved at indstille sagen analyse på de respektive test stifter (scan_enable, scan_mode ben), som aktiverer / deaktiverer Testing.Jeg gør det som u fortalt mig

men der er flere brud, som jeg analyse dc Netlist (jeg bruger pt)hvorfor?

WayneF skrev:HolySaint skrev:

men der er flere brud, som jeg analyse dc Netlist (jeg bruger pt)hvorfor?

Hi Friend,

Sorry for det sene svar.

Punkter at bemærke:
1.I stedet for at give valg til DFT redskab til at vælge den tilsvarende SCAN floppet, du manuelt ved at vælge (ved at give efter script) "set_scan_replacement".
Her, intelligent udvælgelse af scanningen flops er vigtigere.Denne måde kan du få den bedste timing clouser.
Se timingen krav med hensyn SDFFRHQX1?Kontroller normale flop, var der tidligere, og erstatte med tilsvarende SCAN flop instad af SDFFRHQX1 scanning flop.
Jeg gætter U've fik, hvad jeg prøver at sige.

2.Stadig problemer, så lad mig det vide ..vi tilføjer en anden løsning.

-Sunil Budumuru

Tak for alle de personer, der hjalp mig.
U hjælpe mig med at løse problemet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back