Hvordan kan jeg lave min egen ip kerne?

P

pahol

Guest
Kan nogen venligst hjælpe mig? Jeg har min egen ip kerne, og jeg ønsker at distribuere det, men jeg ønsker ikke at distribuere kilde-filer. Jeg ønsker at distribuere det som sort boks. Eksempel. NGC,. Edif, ... Nogen vide, hvordan? Fordi jeg forsøger at bruge Xilinx ISE 6.3i gøre. NGC-fil, efter at skabe nyt projekt, definere dette modul som undermodul i VHDL-fil. Det kan ikke arbejde, vil Xilinx optimere dette modul??? Jeg kender ikke og forstår ikke, hvorfor?

Efter at skabe nyt projekt, definere dette modul som undermodul i VHDL-fil. Det kan ikke arbejde, vil Xilinx optimere dette modul??? Jeg kender ikke og forstår ikke, hvorfor?
Jeg fik ikke ur problem ... kan du forklare nærmere

før Ging at gøre det så IP-core .. u skal tilfredstille wishbone standarder .. der normalt anvendes til data overførsel mellem systemer.

konvertere det til DB format ved at Synopsys Design Compiler.

Kan nogen yderligere specificere, at hvordan man kan distribuere en IP-kerne skrevet i VHDL, uden egentlig at give væk VHDL kode?

De fleste HDL simulatorer har nogle kommandolinjeflag for brugerne at encript deres HDL kilde. Du kan finde dem i din simulator brugervejledningen Manu. Regards, rprince006

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back