Hvordan kan man ændre datoformatet i forummet?

D

ds18s20

Guest
Hvordan kan man ændre datoformatet i forummet? Jeg kiggede på de indstillinger, og bortset fra den tidszone, kunne jeg ikke finde et sted at gøre det. Det synes datoformatet er i øjeblikket sat til en britisk konvention, og jeg vil gerne ændre det til USA?

du ændrer placeringen af ​​jer sted / land den tid vil ændre sig automatisk ... i profil, du har disse indstillinger

du ændre placeringen af ​​jer sted / land den tid vil ændre sig automatisk ... i profil, du har disse indstillinger
Tak ckshivaram Det er præcis, hvad jeg antaget, men det virker ikke. Jeg har ændret min tidszone til at repræsentere Pacific Time men datoerne er stadig vises i en britisk format med den dag, være den første i stedet for måned? Eventuelle andre forslag derude? Tak til jer alle!

Beklager, men lige nu kan du ikke ændre datoformatet. Vi vil forsøge at finde eller skrive ændringer til denne. Sorry for problemer

Beklager, men lige nu du kan ændre datoformatet. Vi vil forsøge at finde eller skrive ændringer til denne. Sorry for problemer
Tak Gulson, mente du KAN IKKE stedet kan korrigere?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back