hvordan kan vi afgøre afstanden / adskillelse mellem split flyet?

A

antarveena1982

Guest
Hej Alle

Jeg har spørgsmål, hvordan kan vi afgøre afstanden / adskillelse mellem split flyet?

hilsen
Antarveena

Afstand mellem Planes afgøres på grundlag af Spændinger de skal bære.
I High Speed brædder jeg generelt definere afstanden mellem 1 mm eller 40 mil.I nogle tilfælde 20 mil er også brugt.

hi Ricky

Thanks 4 dit svar, men de ting er ikke tabelform, mener jeg, at hvis vi har "x volt" vi har brug for "y mm" adskillelse, hvis alle organer har en sådan tabel venligt give dethilsen
Anatarvena

Ingen i dette forum er i stand til at give tabelform af afstanden mellem magt flyet!!. Alle bruger tommelfinger regel "" "af 40mill og 20 mill afstand.

Faktisk adskillelse mellem til spændinger er defiened i henhold til deres workin fx en spændingsforskel i primær vil have forskellige afstand krav end en sekundær.
Så for at få den nøjagtige værdi, jeg tror, du skulle poppe spørge din sikkerhed ingeniør andre kloge du følger tommelfingerregel værdier, som du kan få på en søgning via internettet.

Håber det hjælper dig

Jeg tror, du er på udkig efter creepage værdier.
(hvor meget Gap har jeg brug for mellem to forskellige spændinger)

Gå til:
http://www.creepage.com/

På webstedet ovenfor rulle ned til følgende regnemaskinen:

Creepage, tabel 2L og 2N (belaegning) af IEC 60950

Eda

Den forskel kan være små (ned til 10 mil eller deromkring), hvis du er en opsplitning af flyet for EMI formål, eller hvis delt fly har lavt forsyningsspændinger (fx 3,3 V og 12 V).

edaedaeda skrev:

Jeg tror, du søger efter creepage værdier (hvor meget Gap har jeg brug for mellem to forskellige spændinger)...
af IEC 60950

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back