Hvordan kan vi definere uendelig stelplade i Ansoft HFSS 9.2?

P

popsy

Guest
Hvordan kan vi definere uendelig stelplade i Ansoft HFSS 9.2?Kan det være muligt at definere i HFSS da det er baseret på Finite element metoden .... Jeg tror i Solver der er baseret på MOM (mehod af øjeblikke) den kan defineres.

Jeg er ikke sikker på, at featrue er til stede også på HFSS 9.2, men jeg tror det.Anyway, i HFSS 10 kan du indstille grænseforholdene betingelse du har lyst til, bu markere feltet "infinte stelplade" finder du i bounday betingelse form.

Så vælg outern grænseforholdene overflade du ønsker at anvende de uendelige stelplade tilstand og tildele et perfectE betingelse, ved at vælge den relative mulighed i rigth-click menu.I PerfectE form bør du finde i den nederste del, i afkrydsningsfeltet "uendelig stelplade".Check it og HFSS vil betragte det som en uendelig stelplade.

Hvis afkrydsningsfeltet ikke er til stede jeg gætte på, at funktionen er blevet frigivelse på nyere version af HFSS end 9,2

Farvel.

Check mulighed findes også i HFSS 9.2 version, men så snart jeg klikker på denne mulighed, der giver fejl:
Udvælgelsen skal røre baggrunden når 'Infinite stelplade' er markeret.

Hvad betyder det (HFSS) betyder for udvælgelsen skal røre baggrund?

Er klart, at den uendelige stelplade skal en overflade afgrænser din simulation volumen.Jeg mener, at den valgte overflade kan ikke være inde i din model, men det skal være en grænse overfladen af model.I den forstand overfladen har at røre baggrunden.For baggrund HFSS betyder det rum uden din model volumen.

Vil De venligst fortælle hvordan i HFSS vi kan definere baggrunden stelplade?Jeg vedhæfter min HFSS fil.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back