Hvordan laver man en ordentlig og professionel mekanisk design QC procedure for et produkt?

M

mohamed.elsabagh

Guest
Hej guys, jeg vil gerne spørge, hvordan man laver en ordentlig og professionel mekanisk design QC procedure for et produkt. Alt, hvad jeg kan komme op med, er nogle tests, der afhænger af den mekaniske fornemmelse af testeren, men jeg føler ikke, det er nok, så jeg har brug for noget eksempel på, hvordan enhver producent gør den slags tests.

Hej, thats faktisk en ganske komplekst emne ... generelt anvendes statistiske metoder ... Jeg kan faktisk ikke huske, hvordan man gør det, men jeg kan pege dig noget litteratur: Juran kvalitet planlægning og analyse Gryna, FM, Chua, RC og DeFeo, JA, "Juran kvalitet planlægning og analyse" Ref: Mc Graw Hill Total Quality Control Feigenbaum, A, "Total Quality Control" Ref: Mc Graw Hill ISO 9000 - Kvalitetsstyring PS:. Jeg håber det hjælper ...

De fleste af de ovennævnte teknikker er kvalitetskontrol management strategier (Deming, Crosby og Juran osv er alle ledere i kvalitetskontrol teorier). Mit råd om at skabe kvalitetskontrol for et bestemt produkt ville vedrøre statistisk analyse (Histograms, Pareto Diagrammer, årsag og virkning diagrammer, Run Diagrammer, Scatter diagrammer, rutediagrammer, kontrol Charts osv.). TQM er kvalitetskontrol metode rettet mod virksomheder, der ønsker at levere høj kvalitet gennem en struktureret tilgang. ISO kriterier ser på, hvordan en virksomhed får sin kvalitet og stræber efter at hjælpe med at opretholde en høj standard, som ISO, det er ISO 9000-serien. De fleste virksomheder i dag fokus på kontrolkort til at overvåge resultaterne (hvordan stabil eller ustabil proces er). Prøve startende med FMEA kvalitetskontrol sammen med foreslåede metoder. Dunk

[Quote = engineerme, 1061416] De fleste af de ovennævnte teknikker er kvalitetskontrol management strategier (Deming, Crosby og Juran osv er alle ledere i kvalitetskontrol teorier). Mit råd om at skabe kvalitetskontrol for et bestemt produkt ville vedrøre statistisk analyse (Histograms, Pareto Diagrammer, årsag og virkning diagrammer, Run Diagrammer, Scatter diagrammer, rutediagrammer, kontrol Charts osv.). TQM er kvalitetskontrol metode rettet mod virksomheder, der ønsker at levere høj kvalitet gennem en struktureret tilgang. ISO kriterier ser på, hvordan en virksomhed får sin kvalitet og stræber efter at hjælpe med at opretholde en høj standard, som ISO, det er ISO 9000-serien. De fleste virksomheder i dag fokus på kontrolkort til at overvåge resultaterne (hvordan stabil eller ustabil proces er). Prøve startende med FMEA kvalitetskontrol sammen med foreslåede metoder. Dunk [/QUOTE] Jeg er helt enig .. selvom jeg ikke kan huske nogen form for støtte litteraturen for at ... (Alle jeg fik om dette emne er klasse noter i portugisisk) ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back