Hvordan laver padstack med kompliceret form i eller * CAD LA * DIG

L

luben111

Guest
Hej,

Jeg arbejder med 9.2.3 eller * CAD.

Når jeg laver et strejf pannel med silicium nøgler jeg nødt til at gøre et fodspor med 2 padstacks med kompliceret form.Med CorelDraw jeg kan gøre let enhver figurer med præcis dimensioner, men jeg kan ikke se en måde, hvordan du importerer fra Corel til Library Manager.

I øjeblikket eksporterer jeg CorelDraw billede til DXF-format.Så jeg importere den til Layout DXF.Så jeg har mit oprindelige billede som forhindringer.Så jeg definere padstaks af de centrale som små circules og manuelt placere importeret fra CorelDraw billeder af de nøgler ....ikke elegant på alle, men det virker.

Ville være dejligt, hvis jeg kunne gøre dette i Bibliotek Manager direkte ....Er der nogen måde at importere figurer (forhindringer) i Library Manager?

Hilsen
Luben

Kære ...

Relly Jeg ved ikke, hvordan man skaber komplicere form i Orcad.fordi så længe man skal bruge, men for komplekse design, jeg Brug Cadence PSD eller Mentor Ekspedition WG, de er en kraftfuld for PCB design, alt hvad du får, hvad du ser.

Venlig hilsen

Concat

Hi ..

>>>Citat:

I Brug Cadence PSD eller Mentor Ekspedition WG, de er en kraftfuld for PCB design, alt hvad du får, er, hvad du ser.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back