hvordan man beregner jitter i kadencen virtuso?

S

sitaram009

Guest
im gør et lavt jitter PLL kan et hvilket som helst foreslå mig .....
hvordan man beregner jitter værdi eller graf i kadencen virtuso.?

At simulere den samlede jitter du skal køre hele PLL loop for mange cykler, som kunne tage uger i nogle tilfælde.Jo mere praktisk tilgang er at tage indhente de enkelte fase støj kurver af pfd-CP, VCO, Divider, LPF og XO, kender Overførselsfunktionen, manipulere og få det samlede fase støj kurven, integrere og få jitter.Hvis du har brug for mere stille med detaljer.

saro_k_82 wrote:

At simulere den samlede jitter du skal køre hele PLL loop for mange cykler, som kunne tage uger i nogle tilfælde.
Jo mere praktisk tilgang er at tage indhente de enkelte fase støj kurver af pfd-CP, VCO, Divider, LPF og XO, kender Overførselsfunktionen, manipulere og få det samlede fase støj kurven, integrere og få jitter.
Hvis du har brug for mere stille med detaljer.

Hej alle,
Jeg forsøgte at følge den teknik, som foreslået af saro_k_82 for PLL fase støj (PN) simulering.Jeg har ikke fundet noget problem i VCO fase støj simulation men da jeg forsøgte at simulere (PN) af de øvrige komponenter CP Filter, pfd, Hyppighed adskillelsesstolpen Jeg får denne fejl:Fejl fundet ved spøgelse under periodiske steady state analyse «PSS«.«V1 'er et periodisk indgangssignal, der er uforenelig med autonome kredsløb.Analyse «PSS 'afbrudt på grund af fejl.Fejl fundet ved spøgelse.PSS analyse skal være udført inden pnoise.Analyse springes over.Det
er især på grund af det faktum, at jeg bruger vpulse kilde med henblik på at generere indgangssignalet til CP, pfd ....

Kan nogen fortælle mig, hvordan kan jeg løse dette problem?

Thanks in advance.

VCO er et selvstændigt kredsløb betyder, at det ikke kræver periodisk kilder til at arbejde.For andre, skal du fjerne markering på oscillator knappen i PSS menuen.Også kan du kun have én periodiske kilde, som er den primære ur for hele kredsløbet.For pfd-CP, får både ur input fra en kilde.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back