W
wei9321
Guest
Den TL431 ofte anvendes i reguleringssløjfe for SMPS, hvordan man beregner det feedback båndbredde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Undskyld, jeg ikke får det punkt. Selvfølgelig kan du beregne en gevinst, kan Vout betragtes som en spændingskilde uafhængig af LED strøm. dILED / dVout er kredsløbet gevinst, det er en lille signal ejendom, der skal beregnes for et nærmere angivet LED strøm, det samme med den hyppighed karakteristiske. Jeg er også kan ikke se generelle vanskeligheder at fastslå de samlede åbne loop vinde, nogle parametre som billedet transistoren's pole er muligvis ikke præcist angivet eller vise individuelle variationer. Men et groft skøn er det altid muligt. Med enkle kredsløb som det foreliggende, mange designere spring indledende beregninger og begynde med empiriske dimensionering af en prototype kredsløb, tror jeg, ved hjælp af en fungerende kredsløb som udgangspunkt.Jeg dont tror, du kan gøre, at ..... cuzz du ikke får nogen gevinst ud af den nuværende variation i R (ledet
Jeg synes, det er anderledes. Forsømme reel TL431 parametre, / V overfører jeg kendetegn er en ideel integrator. Begrænset TL431 spændingsforstærkning forårsager en gevinst bøje ved lave frekvenser, finite output modstand resulterer i en feedforward sigt, et nul, der annullerer den integrerende adfærd ved høje frekvenser, r (LED) områder her.Dette er en meget enkel enpolet fejl amp. Stangen er simpelthen ved 1 / (2Π * Rupper * C). Bemærk, at intet andet går ind i ligningen.