Hvordan man designer Differential Amp for NMOS pass baseret LDO

S

sushmitasri

Guest
Jeg arbejder på en meget lavt strømforbrug på chip LDO. Jeg kan ikke bruge en off chip hætte, så jeg har tænkt mig med en NMOS pass transistor. Selv om det vil have en høj frafald jeg kan leve med, der i øjeblikket, vil den maksimale belastningsstrøm handle om 2mA og regulerede output omkring 1.2V med en 1,8-2V forsyning. Jeg vil gerne forstå designet skridt til at finde ud af hvad slags arkitektur til at gå med til diff amp, og hvordan man regne ud, hvad får til at designe det til.

... Jeg kan ikke bruge en off chip hætte, så jeg har tænkt mig med en NMOS pass transistor.
Ikke nødvendigvis: se [url = "http://ieeexplore.ieee.org/xpl/freeabs_all.jsp?arnumber=1233757"] denne afhandling [/URL].
Jeg vil gerne forstå designet skridt til at finde ud af hvad slags arkitektur til at gå med til diff amp, og hvordan man regne ud, hvad får til at designe det for
Der er ingen særlige diff amp. arkitektur påkrævet. Essential er synkroniseringen af nul annullere den (nuværende-afhængige) output pol (se am papir). De nødvendige gevinst - som altid - afhænger af den krævede udgangsspænding nøjagtighed.

Tak for al den hjælp. Jeg vil kigge ind i papirerne, og svare tilbage, hvis jeg har yderligere spørgsmål.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back