hvordan man finder gennemsnittet lækage magt og lcircuit kapacitet på udgang??

J

jalananup

Guest
Hej alle! Jeg står over for et problem, mens analysere mine digitale kredsløb. Jeg er ikke i stand til at beregne gennemsnitlig lækage effekt af kredsløbet og kapacitans på udgangen. Er der nogen kender svaret? Jeg ville være meget forpligtet ... tak i forventning ..

Gennemsnitlig lækage strøm er relateret til IDD og Iddq parametre - enten simulerede eller målte (bedre). Google i disse vilkår. Capacitance ses af output er din belastning, som er program afhængige. Der er typisk en maksimal belastning kapacitans defineret for en given logik familie eller specifik IC-indretning.

hey, jeg bruger Cadence Spectre at simulere mine Multiplexers, jeg er ikke i stand til at finde ud af den gennemsnitlige lækage effekt (simuleret) af den simple 02:01 MUX kredsløb gennemføres ved hjælp af CMOS. Også, jeg ønsker at finde ud af belastningen kondensator (simuleret) samt. Hvis u kan plz. hjælpe mig ud ...

Ved ikke specifikt, hvordan oprettes den op i kadence, men hvis du bruger en SPICE-lignende kredsløb simulator, bør det være bare et spørgsmål om aflæsning af Vdd aktuelle. Ellers ville jeg antager i en ren digital simulator af moderne vintage at dette ville være en mulighed for en simulation. En mulighed for RTFM. For kapacitans, igen at ansøgning afhængig. For at finde ud af drevet kapacitet (den øvre grænse for belastning kapacitet), analysere og skabe et Thevenin model for udgangskredsløb (dens output impedans), definerer den frekvens ydelse, du ønsker, at påtage sig en ren kapacitiv belastning, og løse RC tidskonstant for C. Disse bør være temmelig indlysende.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back