hvordan man gør et blandet signal kontrol?

S

stormwolf

Guest
Nu vil vi forsøge at gøre en blandet kontrol, og krydderier værktøjer bruger hsim eller nansim, verilog værktøjer brug VCS.og jeg ville gerne vide, hvordan man bruger vcs at kontrollere nansim, brug verilog-en eller ADFMI, som er bedre, og hvordan man gør det?tak!

Hvis du har vcs og nanosim co simulation licens, kan du bruge dette værktøj til at simulere konstruktionen, dont savn nogen verilog-en, kan du bruge pain model for analoge kredsløb og verilog for digital design.Det eneste du kan gøre, er at studere den vejleder, som Synopsys.

Men den manuelle bare give den blandede simulation, ikke kontrol.Og gennem denne metode til at kontrollere et blandet signal brug for en masse simulering.Så jeg vil bruge verilog til at kontrollere data-input og output af analog, throght dette kan jeg reducere mit program tid og kontrollere mere.

Er der nogen god bog for at lære mere om blandede signaler kontrol?

Hi anant,

Du kan finde nogle grundlæggende information i brugermanualen for nan0sim fra syn0psys.Du kan

også deltage i workshoppen fra syn0psys eller ment0r at lære strømmen.

Foreslår, at du logge Synopsys 'SolvNet for hjælp.Kan finde mange løsninger baseret på Synopsys værktøjer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back