hvordan man kan ændre størrelsen på cellen i STA bruger primetime ...

V

veenashree89

Guest
Hej alle, jeg forsøger at løse overtrædelser i STA, jeg vil resize cellen .. Jeg vil bare vide, hvordan du vælger celler med øget kørsel styrke fra biblioteket, brugte jeg get_alternative_cells og report_alternative celler .. Jeg får ikke neccessary oplysninger på drev styrke ..

Første primetime er ikke i stand til at ændre netlist. Du kan bruges "size_cell" / "swap_cell" / "rename_cell" / "rename_net". Du kan indsætte buffer for at kontrollere timingen virkning, men du skal et andet værktøj til virkelig at ændre netlist. Primetime kunne generere et script til at være brug af DC for eksempel, "write_change-format dctcl-output toto", som indeholder insert_buffer tilsvarende kommando.

PrimeTime også kommandoen fix_eco_timing, som er i stand til størrelse celler automatisk. Prøv det, måske vil det hjælpe dig.

Jeg tror ikke, u kan ændre netlist i PT. U kan kun analysere i PT og foretage de ændringer, der går tilbage til en backend værktøj som ICC, talus eller soc møde. Og efter at gøre ændringen vælge stien og ikke en sti-baseret analyse i PT ANS afslutte. Håber det hjalp .....

jeg dont ønsker at ændre netlist, jeg vil gerne vide, hvordan man kan finde ud af cellen (med høj / lav drev styrken fra biblioteket) for at ændre størrelsen på cellen ved hjælp af size_cell kommando, jeg brugte report_alternative kommando og få alternative kommando ...

jeg dont ønsker at ændre netlist, jeg vil gerne vide, hvordan man kan finde ud af cellen (med høj / lav drev styrken fra biblioteket) for at ændre størrelsen på cellen ved hjælp af size_cell kommando, jeg brugte report_alternative kommando og få alternativ kommando ...
Jeg tror u ønsker at gøre det, hvad hvis-analyse. U kan gøre det i PT. Det vil bare lade u vide, om den ekstra buffer eller ændring af størrelsen på den eksisterende celle vil løse overtrædelsen. Dette er for ur analyse og vil ikke foretage nogen ændringer i netlist. Håber sin klare.

ok .. men jeg søgte i primetime manual, kan u fortælle mig, hvordan du udfører hvad nu hvis-analyse

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back