hvordan man kan ændre walki talkie wattege

R

Rajee100

Guest
dette kredsløb rf bølge er 150mW. hvordan man kan ændre dette kredsløb til 1 watt.

Mener du, hvordan du øger transmitter styrke? Dette kan overstige de specs / forskrifter, der gælder for enheden. Det vil hjælpe, hvis du er på en stor højde når udsendelse. Også hvis du er udendørs, væk fra bygninger, træer, metal vægge etc. Det kan være muligt at finde ud af at lave en bedre antenne end walkie-talkien allerede har. Du kan prøve at øge forsyningsspænding (inden for visse grænser). Men dette vil ikke hjælpe, hvis der er spænding / strøm begrænsning i output kredsløb. Enhver anden metode indebærer ændring af udgangs-kredsløb, der driver antennen. Reducere modstande, osv. Det er naturligvis en risiko for at ødelægge apparatet.

nej jeg vil øge riciever sencitivity af 4 transistor walki-talkie jeg wan at increse ingen transistor i audio sektion. hvordan man [color = "Silver"] [size = 1] ---------- Indlæg tilføjes 22:10 ---------- Forrige post var på 22:06 --- ------- [/size] [/color] nej jeg ønsker stigning riciever sencitivity af 4 transistor walki-talkie jeg ønsker at increse ingen transistor i audio sektion. hvordan man gør?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back