hvordan man kan bedømme positiv feedback og negativ feedback til amp

I

ithink

Guest
Jeg ønsker at designe en komparator med positiv feedback, men jeg har ikke noget klart begreb om positiv feedback i OP-amp, kan du give mig nogle gode ideer? tak

i almindelig sund fornuft, hvis du ønsker at designe en høj hastighed sammenligningsgrundlag, en eller to trin af preamplification efterfulgt af en spor-og-låsen fase er den mest kendte architecure.the preamplification er altid en simpel OTA.the spor-og-låsen etape kan give en høj hastighed med moderat gain.so Jeg kan ikke forstå dit problem, hvis du vil bruge AMP som sammenligningsgrundlag, da hastigheden altid være langsom, hvis du ønsker at få en høj resolution.so, hvad der forstås ved "en sammenlignet med positiv feedback "?ps: Ken Matin's bog (analog kredsløb design), kapitel 7 vil giver dig noget hjælp.
ithink skrev:

Jeg ønsker at designe en komparator med positiv feedback, men jeg har ikke noget klart begreb om positiv feedback i OP-amp, kan du give mig nogle gode ideer? tak

Du kan indskyde en signal i feedback-sløjfe (break point), hvis udgangssignalet fase er det samme som input, dette system er i positiv feedback.
..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back